Wydawnictwo Gamebook szykuje coś dla miłośników sagi o białym wilku. Szczególnie jej trzeciej odsłony. Zobaczcie czym będzie książka „Wilczym śladem. Historia powstania gry: Wiedźmin 3 Dziki Gon”.
Tak prezentuje się zajawka książki:
Odkryj fascynującą historię o poświęceniu i pogoni za marzeniami. Poznaj kulisy powstania Wiedźmina 3 – jednej z najważniejszych gier wideo w historii. Zobacz, jak rodziła się fabuła gry, jak projektowano zadania, postacie, świat i muzyka.
Książka „Wilczym śladem” opiera się na dwudziestu siedmiu wywiadach i blisko pięćdziesięciu godzinach rozmów twarzą w twarz z twórcami gry, między innymi reżyserem, głównymi projektantami, designerami, pisarzami, artystami i programistami.
Dowiedz się, kim byli twórcy gry i jak trafili do CD Projektu, czym się zajmowali, jakie decyzje podjęli i jakie przeżywali emocje. Dzięki rekonstrukcji wydarzeń i rozmów zanurz się w wartko poprowadzoną opowieść opartą na faktach.
Zapisz się na listę oczekujących, aby nie przeoczyć premiery i jako pierwszy otrzymać dostęp do fragmentu książki.
A tak wydawca zdradza kilka szczegółów:
W wartko poprowadzonej opowieści, opartej na faktach i relacjach twórców, prześledź losy projektu: od pierwszych pomysłów na fabułę, przez chaos produkcyjny i twórczy, aż po wielki finał, którym była premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon w maju 2015 roku.
Bohaterami książki są twórcy – obecni i byli pracownicy CD Projektu – z którymi autor przeprowadził rozmowy w okresie pracy nad książką, to jest w latach 2023-2024. Wśród nich m.in. reżyser gry, liderzy zespołów, pisarze, projektanci questów, autorzy scen przerywnikowych, artyści koncepcyjni i programiści.
Dowiedz się, jaka była droga zawodowa twórców, jak znaleźli się w studiu CD Projekt i jak ich obecność wpłynęła na ostateczny kształt gry i jej sukces artystyczny.
Dzięki rekonstrukcji wydarzeń i rozmów zajrzyj do „kuchni” projektowania Wiedźmina 3 i poznaj sztukę tworzenia wysokobudżetowej gry wideo: powstanie fabuły, świata, postaci, animacji czy niezbędnych narzędzi.
Książka „Wilczym śladem” to:
- Historia oparta na bezpośredniej relacji: 27 wywiadach autora z twórcami gry
- Kulisy procesu produkcyjnego Wiedźmina 3 i nigdy nieujawnione fakty
- Kompletna historia: od pierwszych pomysłów fabularnych aż do premiery gry w maju 2015 roku
- Droga do powstania kultowych questów oraz powody usunięcia niektórych pomysłów
- Biografie twórców oparte na bezpośrednich rozmowach: aż 50 godzin rozmów twarzą w twarz z twórcami
- Wyjątkowa pozycja dla miłośników Wiedźmina 3, ale także osób interesujących się procesem powstawania gier
- Wysokiej jakości wydanie: twarda i szyta oprawa, 400-420 stron
- Ilustracja na okładce autorstwa Piotra Sokołowskiego
Nie znamy jeszcze ceny. Premiera planowana jest na styczeń/luty 2025 roku. Można zapisać się na newsletter, za pomocą którego wydawnictwo Gamebook, jak zwykle zresztą, będzie informowało o starcie przedsprzedaży.