Neo 10/98 (09)

Liczba stron: 68
Cena: 3.90 zł
Wydawca: ProScript Sp. z o.o.
Redaktor naczelny: Rafał Gałecki
Zespół redakcyjny: Andrzej Cwalina, Michał Gołębiowski, Tim Harris, Paweł Jankowski, Marcin Kawa, Dominik Kruk, Marek Lenarcik, Tomek Nowak, Darek Pasturczak, Dominik Wojnarowski
Design: Studio ProScript 1998 Pegaz Ass
DTP: Studio Kwadrat Arkadiusz Świderski
Druk: WZ Graf

Neo 10/98 (09) okładka

Wstęp

(…) I inny znak się ukazał na niebie:
Oto wielki Smok barwy ognia, mający siedem głów i dziesięć rogów – a na głowach jego siedem diademów. I ogon jego zmiata trzecią część gwiazd nieba: rzucił je na ziemię. I staną k Smok przed mającą rodzić Niewiastą, ażeby skoro porodzi, pożreć jej dziecię. (…) Apokalipsa św. Jana, 12, 3n

Poznaliście tego twardziela na okładce? Tak, to sam Bruce Willis, który tym razem zagrał… w grze APOCALYPSE! I cytat otwierający wstępniaka, i plakat Apocalypse, i konkurs , Apokalipsa” – to wszystko może znaczyć tylko jedno: gra APOCALYPSE jest tematem numeru. Premiera gry została wyznaczona na 13 listopada 1998 (spróbujcie zgadnąć dlaczego), czasu zostało więc niewiele (sic!). Jednak wszyscy niecierpliwie oczekujący głosu trąb wieszczących ostateczną zagładę, już teraz mogą przeczytać W NEO recenzję gry a to dzięki temu, że Activision dało nam ,,exclusive”, czyli mówiąc po naszemu – wyłączność na zrecenzowanie APOCALYPSE w październiku. Merlin tak długo testował grę, że po jej zakończeniu poruszał się już i krzywił jak Bruce Willis. I tak mu zostało…

Apokalipsa Apokalipsą, ale tuż za nią czają się inne gry, które naprawdę warto zobaczyć. Doskonały TENCHU, czyli „symulator” wojownika ninja; THE FIFTH ELEMENT, czyli poszukiwania piątego elementu wg filmu (nota bene w filmie występuje Bruce Willis, ale w grze już nie); SPYRO THE DRAGON, czyli jedna z najlepszych platformówek tego roku; DUKE NUKEM TIME TO KILL, którego chyba nikomu przedstawiać nie trzeba, i jeszcze wiele innych recenzji.

W dziale zapowiedzi polecam Waszej uwadze METAL GEAR SOLID i dwustronicowe omówienie gier na Dreamcasta. Jest też relacja z nie najciekawszych londyńskich targów growych ECTS 98 i wywiad z twórcami TOMB RAIDER 3. W Szkole Przetrwania natomiast Konsolite uczy ciosów kolejnych i ostatnich już wojowników z TEKKEN 3 oraz pomaga wszystkim tym nintendowcom, którzy mają problemy z BANJO-KAZOOÍE.

Wśród materiałów różnych warto przeczytać relację z Łódzkiego Festiwalu Techno i recenzję komiksu „Resident Evil 2”. W dziale prenumeraty niespodzianka – nagrody dla najwierniejszych. A na koniec dla wszystkich konkurs „Apokalipsa”.

Hunter

Spis treści

008 Gameboy
008 Hercules
008 Castlevania 2: Belmont’s Revenge
009 Test kamerki i drukarki do Gameboy’a

010 Newsy
010 ECTS 98
012 Dreamcast – gry
014 Metal Gear Solid
016 Test Drive 5
016 StarCon
017 T’ai Fu
018 Wild 9
019 Libero Grande
020 Tomb Raider 3 – wywiad

022 Recenzje
022 Tenchu: Stealt Assassins (ps)
024 Shining Force 3 (ss)
025 Future Cop L.A.P.D. (ps)
026 Nascar ’99 (ps)
027 Moto Racer 2 (ps)
028 Azure Dreams (ps)
029 Ghost in the Shell (ps)
030 Adidas Power Soccer ’98 (ps)
030 Premier Manager ’98 (ps)
031 S.C.A.R.S. (ps)
032 Apocalypse
038 Iggy’s Reckin’ Balls (n64)
039 Xenocracy (ps)
040 Assault (ps)
042 Small Soldiers (ps)
043 Spyro The Dragon (ps)
044 Vandal Hearts (ps)
045 Warzone (n64, ps)
046 Fluid (ps)
047 Duke Nukem Time to Kill (ps)
048 The Fifth Element (ps)

050 Szkoła przetrwania
050 Banjo-Kazooie
054 Tekken 3

058 Wyniki losowania gier dla prenumeratorów
059 Prenumerata i archiwalia
060 Techno Festival
061 Komiks Resident Evil 2
062 Tips & Tricks
064 Przecieki
066 Konkurs Apokalipsa

W tym numerze już na prawdę nie wydarzyło się nic nadzwyczajnego. Stałe działy zostały nakarmione standardową treścią. Z ciekawostek warto zwrócić uwagę na listę gier zmierzających na nadchodzącego Dreamcasta oraz krótki artykuł o festiwalu Techno i komiksie Resident Evil 2. Zawsze to jakieś urozmaicenie.