Neo 04/99 (15)

Liczba stron: 68
Cena: 4.50 zł
Wydawca: ProScript Sp. z o.o.
P.o. redaktora naczelnego: Szymon Olesiewicz
P.o. zca. redaktora naczelnego: Aleksander Krzanowski
Zespół redakcyjny: Grzegorz Brysiewicz, Tim Harris, Maciej Kocuj, Marek Lenarcik, Emil Leszczyński, Darek Pasturczak, Rafał Piasek, Dominik Wojnarowski
Design: Waldemar Nowak 1998 Pegaz Ass
DTP: Adam Andrzejewski, Waldemar Nowak, Jacek Piekarek
Druk: WZ Graf

Neo 04/99 (15) okładka

Wstęp

Umarł król niech żyje król…
Tym numerem definitywnie kończymy okres swobodnego pikowania pisma ku glebie. Ostatnie kilka miesięcy wyraźnie mu nie posłużyło, tak więc nastał czas wiosennych porządków. Na porządki załapała się zarówno szata graficzna pisma jak i kilka innych śmieci. Z prawdziwą przyjemnością przychodzi mi przedstawić nowych włodarzy pisma – kolegów el simone i potwora. Praca z nimi nad tym numerem była prawdziwą przyjemnością. Faceci są mocni i mają pomysły od których zatrzęsie się jeszcze na łamach. Odrobina cierpliwości a zobaczycie sami. Do tematów ważnych w numerze niewątpliwie zaliczyć należy sprawozdanie z Tokyo Game Show, które obyło się wbrew oczekiwaniom bez wielkich niespodzianek. Jak miejsce i czas pozwoli to innymi refleksjami na temat tej imprezy podzielimy się jeszcze z Wami w następnym numerze. Najważniejsze to to, że w Tokyo nie pojawiły się żadne informacje związane z Playstation 2000. W związku z tym postanowiliśmy naprawić ten karygodny błąd Japończyków f w artykule „Wojna Konsol” dość dokładnie przedstawiliśmy sytuację dotyczącą platform nowej generacji, ich porównanie i prognozy powodzenia na rynku. Niewątpliwie najbardziej oczekiwaną i budzącą wielkie emocji grą opisywaną w numerze jest Final Fantasy 8. Oprócz materiału poświęconego samej grze, przedstawieni zostali wszyscy bohaterowie nowego Final’a. Na samym początku testujemy też urządzenie, które powinno zainteresować wszystkich graczy – nieduży kawałek plastiku i krzemu o nazwie Action Replay kryje w sobie wielki potencjał. W czym może Wam pomóc to urządzenie dowiecie się z samego artykułu. Pojawił się kolejny futureracer, godny następca Wipeout’a, czyli Rollcage. Ta giera po prostu rozwala. W szkole przetrwania ostania część Zeldy, a także Metal Gear Solid, do którego dołączyliśmy opis rzeczywistych odpowiedników broni używanej przez Snak’a w grze. Należą się Wam też przeprosiny za opóźnienie w rozwiązaniu konkursu Dreamcasta. Powodem była ilość ankiet, oraz problemy personalne. Rozwiązanie konkursu i wyniki ankiet znajdziecie na stronie 66. Na zakończenie: Wesołych i pogodnych świąt od całej redakcji.
WYDAWCA

Spis treści

006 Action Replay
008 Relacja z Tokyo Game Show
010 Final Fantasy 8 – pierwsze wrażenia

014 Zapowiedzi
014 Monkey Hero
015 Gex 2 Deep Cover Gecko
016 Retro Force
017 Alien Resurection
018 Silent Hill
020 WWF Attitude
022 Carmageddon

025 Nosidełka
025 Kirby’s Dream
025 Turok 2
026 Mortal Kombat 4
026 The Legend of Zelda DX

027 Recenzje
027 Akuji the Heartless (ps)
027 Premier Manager 99 (ps)
028 Burst A Move 2 (n64)
028 Tank Racer (ps)
030 R-Type Delta (ps)
031 Devil Dice (ps)
032 Rollcage (ps)
038 Guardian’s Crusade (ps)
038 Brigandine: The Legend of Forsena (ps)

040 Szkoła przetrwania
040 The Legend of Zelda: Ocarina of Time
044 Metal Gear Solid

054 Tips & Tricks
056 Wojna konsol
058 Yo-yo
060 Testy: Powerram, V-Memory 100, test padów
062 Lara w komiksie
064 Przecieki
066 Wyniki ankiety
067 Prenumerata

I znowu wstępniaka nie napisał redaktor naczelny tylko „wydawca”, a w stopce redakcyjnej pojawiła się osoba pełniąca obowiązki redaktora naczelnego oraz jego zastępcy. Zresztą sam skład redakcji po raz kolejny uległ zmianie. Inaczej wygląda też dział DTP… jak i sam magazyn. Doszło do małej rewolucji w szacie graficznej oraz samej zawartości. Powróciły zapowiedzi, które nie są już wplecione w newsy. Dział Gameboy to teraz „Nosidełka”, co sugeruje, że pojawią się także inne konsole przenośne. Szata graficzna recenzji doczekała się odświeżenia, co nie koniecznie poprawiło ich czytelność. Szczególnie, że test takiego Guardian’s Crusade zaczyna się na trzydziestej ósmej stronie, a kończy na… pięćdziesiątej drugiej (za Szkołą Przetrwania). Sam wstępniak jest w pewien sposób brutalny i ciężko powiedzieć by miał klasę. W samym magazynie poza standardowymi tekstami znalazła się relacja z Tokyo Game Show oraz kilka artykułów około growych jak np. ten poświęcony komiksom z Larą Croft, czy yo-yo.