Tym razem o podtytule „Lata 90. (I okolice)”.
A co w środku?
W „Gry, które trzeba znać. Lata 90. (i okolice)” znalazło się miejsce zarówno dla pierwszoosobowych strzelanek (Blood, Descent, Half-Life, Quake III: Arena itp.), jak i platformówek (np. Crash Bandicoot, Banjo-Kazooie, Spyro the Dragon, Heart of Darkness), strategii (m.in. Command & Conquer: Red Alert, Dungeon Keeper, Theme Hospital, Twierdza) czy erpegów (Fallout, Arcanum, Legend of Mana, Planescape: Torment itp.).
Ponadto przyjrzeliśmy się także grom akcji, survival horrorom, sportówkom, wyścigom, bijatykom czy przygodówkom. A na deser dorzuciliśmy kilka obszernych artykułów poświęconych chociażby point’n’clickom Sierry i LucasArtsu, polskim grom ośmiobitowym i produkcjom wydanym na Amidze oraz konsolach NES i SNES. Co tu dużo pisać – na 400 stronach ponownie umieściliśmy tak dużo świetnej zawartości, że nie sposób się od niej oderwać!
Trzeci tom w pigułce:
– kolorowa szata graficzna i ilustracje wysokiej jakości,
– bogaty przegląd prawie 90 gier konsolowych i pecetowych z lat 90. (i okolic),
– omówienie prawie 80 najważniejszych serii gier z tego okresu,
– dodatkowe artykuły tematyczne o gatunkach i zjawiskach w branży gier,
– ponad 40 autorów, których znacie z CD-Action i innych magazynów, portali czy YouTube’a,