Neo 11/98 (10)

Liczba stron: 68
Cena: 3.90 zł
Wydawca: ProScript Sp. z o.o.
Redaktor naczelny: Rafał Gałecki
Zespół redakcyjny: Michał Gołębiowski, Tim Harris, Paweł Jankowski, Marcin Kawa, Marek Lenarcik, Emil Leszczyński, Tomek Nowak, Darek Pasturczak, Dominik Wojnarowski
Design: Studio ProScript 1998 Pegaz Ass
DTP: Studio Kwadrat Arkadiusz Świderski
Druk: WZ Graf

Neo 10 (listopad 1998) - okładka

Wstęp

Zbliżają się nieuchronnie święta, Gwiazdka. I to widać również na rynku konsolowym. Niestety, objawia się to przede wszystkim tym, że wydawcy wstrzymują się z premierami gier, czekając na świąteczną gorączkę, bo wtedy sukces finansowy murowany – wszystko się sprzeda szybko i hurtem. A i prezent dla graczy będzie przedni. W efekcie mamy teraz posuchę i mało gier, a przede wszystkim mało gier naprawdę dobrych, o których można śmiało powiedzieć, że zostaną hitem roku. Wyjątkiem, potwierdzającym regułę, jest tu Apocalypse, recenzowana w poprzednim numerze, której premiera – zgodnie z zapowiedziami Activision ma się odbyć dokładnie 13 listopada.  Ale nie rozpaczajmy, nie jest aż tak źle by zapełniać numer samymi reklamami. Najlepszym przykładem może być recenzja Oddworld Abe’s Exoddus, czyli drugiej części przygód zielonkawego przystojniaka  imieniem Abe, który po udanej Odysei z poprzedniej części znów musi wyprowadzić swój lud z glukkońskiej niewoli. Za wyśmienitą grę można też uznać V2000 strzelaninkę, w której naszym zadaniem jest bronić mieszkańców różnych świat przed kosmiczną zarazą i innym paskudztwem. Za platformera  numeru robi tym razem ,,Dzika dziewiątka”, czyli Wild 9, gdzie koleżka o imieniu  Wex rozwala swych przeciwników na dziesiątki sposobów za pomocą Riga; swoją  drogą patent na broń jest tu przedni – wiązka kontrolowanej energii elektromagnetycznej stanowi tu jakby przedłużenie  ręki o potwornej sile.  
Ach, zapomniałem wspomnieć o Parasite Eve – cudownej grze Squaresoftu, która powinna chwilowo zaspokoić apetyt  wszystkich oczekujących na Final Fantasy  VIll. W numerze znajdziecie zarówno recenzję, jak i Szkołę Przetrwania, dzięki której nawet największym leniwcom uda się zdobyć bez trudu Chrysler Building. Skora mowa o Szkole, znajdziecie w niej  także wszystkie ciosy do Bio Freaks – klimatycznego cyberbiobicia na PSX i N64. 
Na koniec pozostaje mi tylko zaprosić  wszystkich do udziału w konkursie Assault (str. 66), zachęcić do prenumeraty kolejnym losowaniem gier (str. 59) i pogratulować szczęśliwym zwycięzcom poprzednich konkursów (str. 64).  
Hunter 

Spis treści

004 Intro
005 Spis treści

006 Gameboy
006 Wario Land 2
006 WWF Warzone

007 Testy
007 Barracuda 2
007 Bierownica Mad Catz

009 News
009 Dreamcast
010 Tribal
012 Quake 2
013 Tomb Raider 3
014 A Bug’s Life / Brave Fencer Musashi
015 Bomberman Fantasy Race / Bomberman Wars
016 Global Domination
017 Tank Racer
018 Rival Schools United by Fate / Abala Burn
019 Thrill Kill

020 Recenzje
020 Batman & Robin (ps)
021 All Star Tennis ’99 (ps)
022 Abe’s Exodus (ps)
024 VR Baseball ’99 (ps)
025 Mission Impossible (n64)
026 Eliminator (ps)
027 Command & Conquer Red Alert: Retaliation (ps)
028 Sentinel Teturns (ps)
029 Beach Volley Heroes (ps)
030 V2000 (ps)
032 Wild 9 (ps)
038 Ninja Shadow of Darkness (ps)
040 ISS Pro ’98 (ps, n64)
042 Chopper Attack (n64)
043 Off Road Challange (n64)
044 Test Drive 5 (ps)
045 The Contra Adventure (ps)
046 NHL ’99
047 Libero Grande (ps)
048 Parasite Eve (ps)

050 Szkoła przetrwania
050 Parasite Eve
056 Bio F.R.E.A.K.S.
060 Tips & Tricks

059 Varia
059 Prenumerata
062 Przecieki
064 Rozwiązania konkursów Piratom mówimy nie oraz Apokalipsa
065 NEO fantasy
066 Konkurs Assult

Raczej standardowy numer bez żadnych większych odchyleń. Zapowiedzi i solidna dawka recenzji. Najwyższe oceny 5/5 dostały Wild, ISS Pro ’98 oraz NHL ’99. Sporo miejsca zaskarbiło sobie Parasite Eve bo dwie strony na recenzję (ocena 4/5) oraz kolejnych sześć na poradnik.