Liczba stron: 68
Cena: 3.90 zł
Wydawca: Proscript Sp. z o.o.
Redaktor naczelny: Marcin Górecki
Zespół redakcyjny: Łukasz Bura, Jakub Głuszkiewicz, Michał Gołębiowski, Krzysztof Papliński, Bogdan Wiciński
Design i DTP: Studio KWADRAT, Janusz Wysocki, Arkadiusz Świderski
Projekt logo i okładki: Waldemar Nowak
Druk: PPW UNIPROM SA
Wstęp
NEO nie umiera nigdy
Trzymacie właśnie w rękach efekt kolejnego miesiąca naszej pracy. Przejście na cykl miesięczny wymagało od nas sporo wyrzeczeń. Satysfakcja z wydawania NE0> wynagradza
jednak wszystkie katusze, których zaznaliśmy grając po kilkanaście godzin dziennie w gry (o zgrozo) słabe, gdyż w dobre grać jest przyjemnością. Na szczęście w świecie konsol częściej zdarzają się gry porywające i prezentujące fajerwerki techniczne, niż tanie i mało efektowne, słabe pozycje. Jednym z wyjątkowo dobrych tytułów jest ONE, który zasłużył na specjalne wyróżnienie – dwustronicową recenzję i plakat. Chyba nie będziecie protestować…
Co jeszcze w nowym numerze? Jak zwykle solidna porcja najświeższych zapowiedzi, recenzji i wiadomości ze świata gier video. Przygotowaliśmy Szkołę Przetrwania aż do pięciu tytułów – znajdziecie w niej ciosy do mordobicia BLOODY ROAR i przewodnik po świecie przygodówki ENEMY ZERO, a także strategie do DARK OMEN, ukryte lokacje do CRASH BANDICOOT 2 oraz poradnik do… DIABLO! Dzięki temu mamy pewność, że każdy odnajdzie w NEO> coś dla siebie. Zgodnie z Waszymi życzeniami zwiększyliśmy nieco dział Tips & Tricks. Nowa stała rubryka squareware dostarczać będzie informacji o projektach naszej ulubionej Japońskiej firmy Square, autorów między innymi FINAL FANTASY VII. Mam też nadzieje, że podoba się wam nowa, kolorowa szata graficzna działu zapowiedzi oraz Szkoły Przetrwania – to też jest efekt Waszych sugestii. Rozwiązaliśmy konkurs z drugiego numeru (tak na marginesie – mimo umieszczania go obok Clouda i innych, Banan nie jest postacią z gry, choć bardzo by chciał) ogłaszając także nowy – możecie częściej spodziewać się takich akcji z naszej strony. Zapraszam do lektury numeru i setek następnych, ale nie od razu, lecz raz na miesiąc.
Gulash
Spis treści
005 Newsflash!
010 Automaty
010 Atei ’98
011 Le Mans 24
012 Zapowiedzi
012 Vigilante 8
013 Need for Speed 3
014 Conker’s Quest
014 House of the Dead
014 Point Blank
015 Alundra
015 Shinning Force 3
016 Einhader
016 Rascal
017 Gran Turismo
018 1080 Snowboarding
018 ISS Pro ’98
018 Winter Heat
019 Deadly Arts
019 X-Men vs Street Fighter
020 Recenzje
020 Courier Crisis (ps)
020 Cruis’n USA (n64)
021 FIFA ’98 (n64)
021 Marvel Super Heroes (ps)
021 MDK (ps)
021 Raiven (ps)
021 Youngblood (ps)
022 VS (ps)
023 Bloody Roar (ps)
024 Star Wars Masters Of Teras Kasi (ps)
025 Fighter’s Destiny (n64)
026 Snowboard Kids (n64)
027 Steep Slope Sliders (ss)
028 NBA Fastbreak ’98 (ps)
029 NBA in the Zone 98 (n64)
030 Clock Tower (ps)
031 Diablo (ps)
032 One (ps)
038 Enemy Zero (ss)
039 Warhammer Dark Omen (ps)
040 Theme Hospital (ps)
041 Tetrisphere (n64)
042 Critical Depth (ps)
043 Shadow Master (ps)
044 Skullmonkeys (ps)
045 Yoshi’s Story (n64)
046 Formula Karts (ss)
047 Gameboy
047 Legend of Zelda
047 Earthworm Jim
048 Szkoła przetrwania
048 Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back
049 Bloody Roar
052 Enemy Zero
054 Warhammer Dark Omen
058 Diablo
060 Gawędy po FAI
061 Squareware
062 Tips & Tricks
066 Neo.log
Z numerem czwartym w Neo debiutuje dział Squareware oraz lekko rośnie dział Tips & Tricks. W Szkole Przetrwania także obrodziło w poradniki, które w czasem kiedy dostęp do internetu nie był elementem pierwszej potrzeby, były bardzo pożądane przez czytelników.