Neo 11/97 (01)

Liczba stron: 64
Cena: 3.90 zł
Wydawca: Proscript Sp. z o.o.
Redaktor naczelny: Marcin Górecki
Zespół redakcyjny: Łukasz Bura, Krzysztof Papliński, Bogdan Wiciński
Design i DTP: Studio KWADRAT, Janusz Wysocki, Arkadiusz Świderski
Projekt logo i okładki: Waldemar Nowak
Druk: PPW UNIPROM SA

Wstęp

NIECIERPLIWE ENERGICZNE OTWARCIE

Bracie/Siostro, trzymasz w ręku pierwszy numer NEO> – pisma poświęconego wyłącznie konsolom. To jasne, że wyrośliśmy z SECRET SERVICE, który pozostanie naszym ogniskiem domowym. Ale teraz zaczyna się nowa era, nowa religia, która wymaga zupełnie nowego pisma.
Konsola – magiczne słowo, niezrozumiałe dla niewtajemniczonych, a zarazem hasło rozpoznawcze ludzi nowej generacji.
Nawet jeśli jesteś w tym nowy – nie przejmuj się. Jest tylko kwestią czasu, kiedy w Twoim domu stanie konsola.
Konsole wymyślili dawno temu Japończycy i do dzisiaj biją sią zawzięcie. Trzy megakorporacje – Sony, SEGA i Nintendo – nie ustaną w zmaganiach o prymat na rynku. Dziś wygrywa Playstation, ale zarówno Saturn jak N64 trzymają się mocno.
Wyobraź sobie odpowiednik Pentium 200 z kartą dźwiękową, akceleratorem 3D, kilkoma koprocesorami … zmieszczony w pudełku po czekoladkach i kosztującego 700 zł. To jest właśnie konsola.
Dzięki konsolom wraca wiara w gry! Nie trzeba co pół roku zmieniać procesora, rozszerzać pamięci, instalować nowych driverów. Hasło Plug and Play znalazło wreszcie swe znaczenie, urągające dumnym i bladym Windows, które do gier się po prostu nie nadają.
Jak wejść w ten świat? Nic prostszego: płytka do napędu, palec na przycisku START i jesteś już w nowej rzeczywistości.
Właśnie zapoznałeś się z instrukcją obsługi konsoli. Jeśli grałeś, to na pewno już to czujesz.
Jeśli nie grałeś – zagraj. Będziesz miał nowe sny, nowe marzenia. Już Cię to nie opuści.
A my chcemy zawsze być u Twego boku; doradzić przy wyborze gry, pomóc w trudnych zmaganiach i informować o nowościach. Czekamy na opinie i sugestie – który dział powiększyć, o których grach pisać więcej i do jakiego tytułu przygotować kolejne Szkoły Przetrwania. Wszystko jest w Waszych rękach.
Drugiego numeru NEO> szukajcie na początku grudnia- zdążymy w sam raz przed świątecznymi zakupami.

Brat Gulash od Joypada

Spis treści

004 Newsflash!

007 Zapowiedzi
008 Star Wars: Masters fo Teras Kasi
009 Dark Rift
009 Mission Impossible
010 Street Fighter Ex
010 Wild 9’s
011 Final Fantasy 7
012 Fighting Force
012 Tomb Raider 2
013 Resident Evil 2
014 Apocalypse
014 Lylat Wars
015 Final Fantasy Tactics
015 G-Police
016 Crash Bandicot 2
016 Time Crisis
017 Quake
017 Rapid Racer

018 Tekken 3. Raport z pola boju

023 Recenzje
024 Oddworld: Abe’s Oddysee (ps)
025 Nuclear Strike (ps)
026 Broken Helix (ps)
027 Brahma Force: The Assault on Beltlogger 9 (ps)
028 Pandemonium (ss)
029 Ballblazer Champions (ps)
030 Swagman (ps)
035 Jurassic Park: The Lost World (ps)
036 Sky Target (ss)
037 Ace Combat 2 (ps)
038 ISS Pro (ps)
039 Shinning the Holly Ark (ss)
040 War Gods (ps)
041 Porsche Challange (ps)
042 Parappa the Rapper (ps)
043 Formula 1 ’97 (ps)
044 Rally Cross (ps)
045 Need For Speed 2 (ps)
046 Speedster (ps)
047 V-Rally (ps)
048 Monster Trucks (ps)
049 Test Drive Off Road (ps)

050 Gameboy
050 Fifa 97
050 Lucky Luke
051 Wave Race
051 King of Fighters 95

052 Soul Blade. Szkoła przetrwania
059 Gawędy po FAI
060 Tips & Tricks

Głównym daniem w pierwszym numerze Neo były oczywiście recenzje, choć i zapowiedzi znalazły dla siebie sporo miejsca. Ponadto warto zwrócić na dwa artykuły. Pierwszy skupia się na Tekken 3, gdzie znajdziemy kilka szczegółów na temat samej gry oraz opisy wszystkich postaci wraz z ich charakterystyką typu kraj pochodzenia, czy styl w jakim walczą. Drugi to Szkoła Przetrwania, w której na warsztat wzięty został Soul Blade, a co za tym idzie opis postaci wraz ze spisem ciosów i kilkoma szczegółami o samej grze.