Neo 7-8/99 (18)

Liczba stron: 68
Cena: 4.50 zł
Wydawca: ProScript Sp. z o.o.
Redaktor naczelny: Szymon Olesiewicz
Zca. redaktora naczelnego: Aleksander Krzanowski
Zespół redakcyjny: Czaro Abramczyk, Paweł Błażejczyk, Piotrek Kuban, Marek Lenarcik, Emil Leszczyński, Grzegorz Młodawski, Darek Pasturczak, Rafał Piasek, Marta Strzelec, Dominik Wojnarowski, Radosław Węglarz
Design: Waldemar Nowak 1999 Pegaz Ass
DTP: Adam Andrzejewski, Waldemar Nowak, Jacek Piekara
Druk: WZ Graf

Neo 7-8/99 (18) okładka

Wstęp

Na samym początku wypada nam przeprosić za ostrą obsuwę numeru 17. Planety ułożyły się dla nas wyjątkowo niekorzystnie, zakładając nam megacombo, po którym ciężko się było pozbierać i wziąć w garść. Próbowaliśmy wszelkimi dostępnymi człowiekowi środkami zneutralizować negatywne wibracje, ale uwierzcie – nie było łatwo i w takich warunkach pracowaliśmy nad legendarną już „siedemnastką” (według wstępnych danych sprzedano około czterech miliardów kopii – egzemplarz autorski otrzymał sam Yoda przebywający z wizytą na terenie naszego kraju). A tak na serio. W tym numerze sporo całkiem ciekawych gierek, o których nie będę tu pisał, bo sami je z łatwością namierzycie. Zmieniliśmy trochę sposób oceniania, będziemy bardziej krytyczni. W tym numerze tylko jedna piona – RC STUNTCOPTER. Tak wysoka ocena przede wszystkim za świeżość. Ta giera to naprawdę coś nowego, a chyba wszyscy są już lekko zmuleni nawałem podobnych do siebie tytułów. Szczególnie polecam artykuł pt.: m Mistrzostwa w Tczewie”, który opowiada o pewnym bardzo magicznym miejscu za siedmioma górami, gdzie też grają, i to jak! Od tego numeru wprowadzamy na nasze tamy dział „Technognosis”, który w całości poświęcony będzie muzyce elektronicznej i okolicom (hip-hop jak najbardziej). Zawsze będziecie mogli znaleźć tam recenzje płyt, imprez, klubów, a także wywiady i zajawki dotyczące tematów techno i pokrewnych. Mamy nadzieje, że czytelnicy Neo zdają sobie dobrze sprawę, że miejsce gitary jest w muzeum, a za gitarowe timdirimdi można dostać boksa w nosa. W związku z dużą ilością nowych gier dział jo-jo będzie miał swoją premierę w numerze wrześniowym. Pamiętajcie, że spotykamy się dopiero za dwa miesiące. Z uszanowaniem i życzeniami jak najmilszych wakacji dla Wiernych Czytelników.
CHEMICZNA RE(DJAKCJA ŁAŃCUCHOWA

Spis treści

005 News
005 Croc 2
006 Virus
007 360
008 News PSX
010 Nintendo Corner
012 Harrier 2001
013 Donkey Kong 64
014 Resident Evil Code: Veronica
015 Resident Evil Nemesis
016 Dino Crisis
017 Wipeout 3

018 Recenzje
018 Top Gear Rally (gb)
020 Sonic Blast (gb)
021 V-Rally (gb)
022 NHL Face Off (ps)
023 Bloody Roar 2 (ps)
024 Shadow Madness (ps)
025 Lunar Silver Star Story Complete (ps)
026 Plane Crazy (ps)
027 Blue Stinger (dc)
028 StuntCopter (ps)
030 Ace Combat 3 (ps)
031 Mario Party (n64)
032 Legacy of Kain: Soul Reaver (ps)
038 Castrol Honda Superbike World Champins (ps)
039 Driver (ps)
040 WWF Attitude (ps)

042 Szkoła przerwania
042 Street Fighter Alpha 3
048 GTA: London 1969

050 Tips & Tricks
053 Prenumerata
054 Technognosis

058 Varia
058 Technika Iluzji
060 Magnaci elektronicznej rozrywki
063 Korzenie Video-Samurajów
064 South Park
066 Mistrzostwa w Tczewie

Osiemnasty numer to nowy dział poświęcony muzyce techno i pokrewnym, a także po raz kolejny wstępniak, który mógł obrazić wielu czytelników, w którym piszący wyraźnie wynosi nad wyżyny muzykę elektroniczną, a miesza z błotem muzykę gitarową. Nie wiem jak można było tak co miesiąc strzelać sobie w stopę. Redakcja chwali się także, że teraz będzie bardziej surowo podchodziła do ocen w recenzjach. No cóż…