Neo 9/99 (19)

Liczba stron: 68
Cena: 4.50 zł
Wydawca: ProScript Sp. z o.o.
Redaktor naczelny: Szymon Olesiewicz
Zca. redaktora naczelnego: Aleksander Krzanowski
Zespół redakcyjny: Czaro Abramczyk, Paweł Błażejczyk, Krzysztof Duda, Piotrek Kuban, Marek Lenarcik, Emil Leszczyński, Piotr Leszczyński, Grzegorz Młodawski, Paweł Pawulcy, Darek Pasturczak, Rafał Piasek, Marta Strzelec, Dominik Wojnarowski, Radosław Węglarz
Design: Waldemar Nowak 1999 Pegaz Ass
DTP: Adam Andrzejewski, Waldemar Nowak, Jacek Piekara
Druk: WZ Graf

Neo 09/99 (19) okładka

Wstęp

Cześć!
Witamy Was serdecznie po wakacyjnej przerwie. Zaczyna się znowu szkoła i cały ten mętlik związany z powracającym do normalności po okresie kanikuły biegiem wydarzeń. Dla konsolowej braci we wrześniu jest tylko jedna ważna do zapamiętania data – 23.09.1999 – premiera Dreamcasta. Wokół pierwszej domowej konsoli 128-bitowej dział marketingu firmy Sega narobił tyle szumu i zamieszania, że nie ma wątpliwości, iż DC jest skazany na rynkowy sukces. Dlatego właśnie dla Was specjalny 10-stronicowy raport zatytułowany „Segaworld”, w którym znajdziecie newsy, plotki i zwykłe zlewy, mniej lub bardziej związane z pojawieniem się tej konsoli na rynku. Poza tym pewnie już większość z Was dowiedziała się, że Wasz świat przestał istnieć – dla nich (oraz dla tych, którzy jeszcze tego nie wiedzą) recenzja hitu ostatnich tygodni – film „Matrix”. O efektach naszych wysiłków związanych z ofertą pracy dla młodych autorów możecie przeczytać w dziale „Listy”. Już w tym miesiącu debiutują na naszych łamach zupełnie nowe postacie. No i w wreszcie gry – naprawdę liczy się tylko V-Rally 2. Rozwala, powala i zamiata. Oprócz tego długo wyczekiwany Dino Crisis i International Superstar Soccer 99. Mamy też dla Was specjalną propozycję. Prosimy o wypełnienie i naklejenie na wysyłane do redakcji kartki i listy zamieszczonego co miesiąc kuponu-papierka lakmusowego. Wśród tych, którzy będą tak mili i pomogą nam dowiedzieć się, co jest w Neo do poprawienia, co do wywalenia, a co jest hitem, rozlosujemy co miesiąc cenne nagrody. No i do zobaczenia za miesiąc. Czekamy na Wasze listy.
P.S. Specjalne podziękowania dla Gang-PSX.
CHEMICZNA RE(D)AKCJA ŁAŃCUCHOWA

Sprostowaniea
W numerze 18 popełniliśmy błąd wymieniając nazwisko animatora mistrzostw w Tczewie. W jednym z akapitów pojawiło się nazwisko Depczyński, tymczasem powinno być Wojcieszak. Niniejszym bardzo przepraszamy.

Spis treści

004 Newsy
004 Segaworld
014 Nintendo Korner
016 Game Boy News
017 Sled Storm
018 News PSX
022 Guitar Freaks
023 Intenrational Superstar Soccer 99

024 Recenzje
024 Echo Night (ps)
025 Dino Crisis (ps)
028 Big Air (ps)
029 Star Ocean: The Second Story (ps)
030 Tarzan (ps)
031 Bugs Bunny: Lost in Time (ps)
032 V-Rally 2 (ps)
040 Player Manager 99 (ps)

041 Szkoła przetrwania
041 Dino Crisis

046 Varia
046 PC World
048 Rozwiązania konkursów
049 Prenumerata
050 Technognosis
052 Listy
054 Matrix
056 Mumia
057 Magnaci elektronicznej rozrywki
058 Wirtualna złuda czy prawdziwe życie
062 Mordobicia
064 Korzenie Video-Samurajów
066 Warez

W tym numerze znalazło się zaskakująco mało recenzji, kosztem sporego materiału na temat Segi Dreamcast i nachodzących na nią gier. Sporo jest też artykułów w dziale Varia, choć zabrakło zapowiadanego w wakacyjnym numerze tekstu o jo-jo, który miał przecież być stały elementem magazynu. Ale Neo i słowność to w tamtych czasach były przeciwne bieguny. W recenzjach daniem głównym jest Dino Cirsis i V-Rally 2, które zebrały maksymalne oceny.