Ruszyła przedsprzedaż na PS3Extreme

Ekipa PSX Extreme pracuje nad kolejny numerem specjalnym. Tym razem będzie on poświęcony PlayStation 3. PS3Extrem jest już w przedsprzedaży. Cena regularna to 34,99 zł, choć obecnie można zapłacić 29,99 zł. Premiera zaplanowana jest na 17 grudnia.

Zawartość numeru:

PS3 Extreme dostępne jest w 7 wersjach okładkowych (dostępne na innych aukcjach):

  • edycja limitowana ograniczona do 400 egz.
  • Demon’s Souls
  • Heavy Rain
  • Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
  • MotorStorm
  • The Last of Us
  • Uncharted 2: Among Thieves

W roli tymczasowego rednacza tym razem wystąpił Komodo, który zgromadził bardzo silną ekipę złożoną z redaktorów i współpracowników magazynu wszelkich epok, w tym m.in Dżuja, Mazziego, Kosa, Butchera, Muttiego, Urala, Sojer, Rogera, Rozba, SoQa, Adamusa, Piechotę, Grabarczyka czy Muszyna. Znalazło się nawet miejsce dla naszej „rodzynki” Moniki, która, owszem, musi pisać. Era PlayStation 3 to jeden z najbardziej bogatych w odmienne gatunkowo tytuły oraz technologiczne innowacje okresów w dziejach branży, zadedykowany mu specjal będzie więc najtłustszym ze wszystkich dotychczasowych!

Na 132 stronach z perspektywy czasu przyjrzymy się m.in. takim produkcjom, jak Uncharted 2: Among Thieves, The Last of Us, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, LittleBigPlanet, Heavenly Sword, Warhawk, BioShock, inFamous, Batman: Arkham Asylum, Dead Space, Lair, Resistance 2, Killzone 2, Demon’s Souls, Motorstorm, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Fallout 3, Folklore, Deadly Premonition, Burnout Paradise, Skate, Dead Island czy Siren: Blood Curse – w sumie na nowo omówimy blisko 60 różnych tytułów.

Ale to oczywiści nie wszystko! Nie zabraknie bowiem miejsca zarówno dla ekskluzywnych, jak i mulitplatformowych perełek z cyfrowej dystrybucji, najlepszych dodatków, produkcji nigdy niewydanych poza granicami Japonii lub niewydanych wcale, zażartych dyskusji, wspominek oraz rozłożenia na części pierwsze wszystkich istotnych wydarzeń tamtej epoki.

Wśród artykułów przeczytacie m.in.:

  • Wspomnień czar! Zg(red.)akcja o dawno minionych czasach – 12 historyjek z czasów PS3. Jak tamte wydarzenia wyglądały z perspektywy różnych osób i w jaki sposób wpłynęły na ich dalsze losy w magazynie?
  • Zgrentgen – czy PlayStation 3 rzeczywiście wygrało z Xboksem 360? 9-osobowa ekipa ściera się po latach w debacie na temat faktycznej wyższości jednej konsoli nad drugą. Kto wygra ten pojedynek? Nigdy nierozstrzygnięty wewnątrz redakcji spór wzbudził wśród uczestników niespodziewanie gorące emocje!
  • Trudne początki kultowej konsoli – najtrudniejszy debiut w historii PlayStation. Omówimy początki konsoli, od etapu deski kreślarskiej przez kontrowersyjną promocję po trudny debiut rynkowy.
  • Pogrzebane za życia – w czasach PS3 nie mogliśmy narzekać na niedostatek przebojów, jednak pewna część ze znakomitych zapowiedzi nigdy nie zdołała się zmaterializować. Przyglądamy się najciekawszym z nich.
  • PlayStation Network – jak Sony wykreowało sieciowego molocha? Długie i bolesne dzieje nierównej batalii z doskonałą usługą Xbox Live, dzięki którym zrodziło się wiele rozwiązań i usług, które dziś stanowią integralną część tożsamości PlayStation.
  • Jak PlayStation 3 wybrało się do kina na film 3D – opowieść o krótkim, ale intensywnym trendzie na stereoskopowe 3D w grach wideo.
  • „Wszyscy grali, nikt nie tęskni” – rzecz o grach związanych z kinowymi premierami. Wraz z siódmą generacją konsol zakończyła się moda na gry wideo towarzyszące głośnym premierom filmowym. Dlaczego tak się stało? I czemu nikt nawet tego nie dostrzegł?
  • Kevin Butler – maskotka na miarę swoich czasów. Pamiętacie jeszcze Kevina Butlera, typowego korpopracownika, który błyskawicznie stał się nową twarzą marki występującą niemal w każdej jej reklamie? Oto historia jego narodzin i kulisy tajemniczego zaginięcia bez śladu.
  • Move i gry imprezowe – o tym jak PlayStation Move oraz wysyp gier muzycznych zintensyfikowały ideę gier ruchowych oraz imprezowych i realnie wydłużyły cykl życia ówczesnych konsol.
  • Spolszczenia gier – w czasach PlayStation 3 polski oddział SCE wdrożył w życie plan o nazwie „Lokalizacje 2.0”, dzięki któremu ikony marki przemówiły do polskich odbiorców w ich własnym języku. Ten temat wręcz wołał (oczywiście po polsku!) o szersze omówienie.
  • i wiele więcej!